Sistem smo zgradili ob upoštevanju naslednjih načel:
- osredotočenost na odjemalce,
- vodenje,
- vključenost zaposlenih,
- procesni pristop,
- sistemski pristop,
- nenehno izboljševanje,
- odločanje na osnovi dejstev in
- upravljanje odnosov.
Pri izvajanju sistema identificiramo procese, potrebne za sistem vodenja kakovosti, in njihovo uporabo v celotni organizaciji. Procese stalno nadzorujemo, merimo in analiziramo, da bi še povečali njihovo učinkovitost. Izvajamo jih skupaj z dobavitelji in odjemalci. Tudi procesi, ki jih za nas opravljajo zunanji izvajalci ali ki jih družba opravlja za druge družbe, so obvladovani in prav tako vključeni v naš sistem.
Vsi zaposleni z vodstvom na čelu smo zavezani sledenju postavljenih ciljev razvoja podjetja ter kakovosti naših izdelkov in storitev. Ker se zavedamo, da je zadovoljstvo zaposlenih ključnega pomena za uspešnost podjetja, ugotavljamo potrebe sodelavcev po znanjih in veščinah, zagotavljamo vire za pridobivanje le teh ter tako zaposlenim omogočamo njihov razvoj in napredovanje.
Vse aktivnosti v podjetju vodimo v smeri rešitev, ki zagotavljajo zadovoljstvo in trajno zaupanje vseh naših odjemalcev.
Nabavno kakovostne zahteve